گوگل شاید محصولات جدیدش را 13 مهر رونمایی کند

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، گوشی های پیکسل تنها محصولات سخت افزاری گوگل محسوب نمی شوند و این شرکت چندین محصول دیگر را هم راهی بازار نموده است. بر اساس مطلبی که ناخواسته منتشر شده، به نظر می رسد در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) جدیدترین رویداد سخت افزاری گوگل برگزار خواهد شد.

گوگل شاید محصولات جدیدش را 13 مهر رونمایی کند

سایت معتبر CNET به طور تصادفی مطلبی در همین رابطه در سایت خود منتشر کرد که البته خیلی زود حذف شده است. به نظر می رسد جزئیات مربوط به محصولات تازه گوگل از قبل در اختیار این سایت قرار گرفته و به طور اتفاقی هم این مطلب حدود دو هفته زودتر از زمان تعیین شده منتشر شده است.

در این مطلب به محصولات نست و سرویس های گوگل مپس و Travel اشاره شده ولی اثری از گوشی های پیکسل دیده نمی گردد. به نظر می رسد در این مراسم شاهد معرفی اسپیکرهای هوشمند و دیگر گجت های خانگی در کنار رونمایی از بهبودهای اجرا شده برای سرویس های گوگل مپس و Travel خواهیم بود. در همین رابطه باید به شایعه هایی اشاره کنیم که طبق آن ها، گوشی های پیکسل 6 در تاریخ 19 اکتبر (27 مهر) رسما معرفی خواهند شد.

از طرف دیگر، 13 مهر دقیقا دو هفته قبل از 27 مهر به شمار میرود و شاید در تاریخ 13 مهر گوشی های سری پیکسل 6 معرفی شوند و 27 مهر به دست کاربران برسند. در هر صورت به زودی از تاریخ معرفی تازهترین محصولات گوگل خبردار خواهیم شد.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل شاید محصولات جدیدش را 13 مهر رونمایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل شاید محصولات جدیدش را 13 مهر رونمایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید