8 کلید طلایی افزایش عشق در رابطه عاشقانه

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، داشتن یک رابطه شاد و خوب کار سختی نیست. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

8 کلید طلایی افزایش عشق در رابطه عاشقانه

هر چقدر که عاشق باشید بازهم می توانید در عشق عمیق تر شوید و به تقویت عشق و بهبود روابط خود و همسرتان بپردازید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی می پردازیم.

عناوین مطلب

  • راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی
    • به خوبی از خودتان مراقبت کنید
    • اهداف مشترکی معین کنید
    • برای انجام فعالیت های دونفره، برنامه ریزی کنید
    • شوخ طبع و بامزه بودن از راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی
    • بپذیرید که کسالت در یک رابطه طبیعی است
    • ایده های تازه دوست یابی را امتحان کنید
    • ثابت قدم بودن از راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی
    • به یکدیگر وقت استراحت دهید
    • بعلاوه بخوانید:

راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی

اگر در یک رابطه پیروز باشید، چه ازدواج نموده و چه ننموده باشید، می توانید با ایجاد چند رفتار تازه و تغییرات کوچک در رابطه خود آن را برای همواره همان طور حفظ کنید یا حتی آن را بهتر هم بکنید.

به خوبی از خودتان مراقبت کنید

یکی از راه های ایجاد تنوع در روابط، مراقبت کردن از خود است. به نظر شما آیا یک فرد بیمار و افسرده، می تواند روابط پرشور و هیجانی برقرار کند؟ بدون شک سلامتی جسمی و روانی هر یک از زوجین، تاثیر زیادی بر رابطه خواهد گذاشت. پس خود را در اولویت قرار دهید و این را بدانید که شما باید پر انرژی باشید و اگر از خود مراقبت نکنید، شور و حال خود را از دست می دهید و رابطه فعلی خود، جذابیتش را از دست خواهد داد.

اهداف مشترکی معین کنید

یکی از راه های استحکام پایه های ازدواج، معین اهداف مشترک است. متعهد شدن دو نفر به یکدیگر، به معنی داشتن یک شریک همه جانبه است که اهداف مشترکی با هم دارند. هر یک از زوجین علاوه بر داشتن اهداف شخصی، باید اهداف مشترکی هم داشته باشند و به این ترتیب شور و اشتیاق مجددی به رابطه خود وارد نمایند.

برای انجام فعالیت های دونفره، برنامه ریزی کنید

راه دیگری برای ایجاد تنوع در رابطه، انجام فعالیت های متفاوت و مشترک است. هرکدام از طرفین ممکن است به انجام فعالیت های بخصوصی علاقمند باشند. کاری که شما باید انجام دهید این است که به جای اینکه هر کدام از شما به صورت جداگانه در پی علایق خود بروید، می توانید طوری برنامه ریزی کنید که گاهی اوقات به همراه هم، آن ها را انجام دهید.

شوخ طبع و بامزه بودن از راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی

بسیاری از روابط با گذشت زمان، نشاط خود را از دست می دهند و طرفین برای خندیدن یکدیگر کوششی نمی نمایند. خندیدن های مکرر، شما را به شروع رابطه باز می گرداند. این کار یاد و خاطره روزهای شیرین ابتدایی رابطه را برای شما زنده نگه می دارد. شما همواره می توانید این کار را انجام دهید و از راه های مختلف، شریک زندگی خود را به خنده وادار کنید.

بپذیرید که کسالت در یک رابطه طبیعی است

کسالت و خستگی در یک رابطه، چیزی است که همه زوجین پس از مدتی با آن روبرو می شوند. بنابراین گاهی بهتر است آن را بپذیرید و همراه با هم برای برطرف آن کوشش کنید. به همراه شریک زندگی خود همکاری کنید و این کسالت را به شور و اشتیاق دوباره تبدیل کنید.

ایده های تازه دوست یابی را امتحان کنید

منظور ما ایده هایی است که دو نفر قبل از برقراری رابطه امتحان می نمایند. برای مثال رفتن به رستوران یا کافی شاپ هنوز هم برای برگرداندن شور و نشاط به رابطه جواب می دهد. بنابراین یک روش معمول برای برطرف کسالت از رابطه و یادآوری روزهای شیرین آشنایی، امتحان کردن ایده های دوست یابی است. می توانید در یک کلاس مشترک (مثل موسیقی یا نقاشی) شرکت کنید یا با هم زیر باران قدم بزنید. از این طریق می توانید کارهای تازهی را بارها و بارها انجام دهید.

ثابت قدم بودن از راه های افزایش عشق و صمیمیت در روابط عاطفی

استواری و ثبات، شرط مهمی در پایداری روابط به شمار می آید. به جای اینکه خود را عقب بکشید و به جدایی فکر کنید، به این بیندیشید که در گذشته چه کارهایی را برای جذب همسرتان به سمت خود انجام می دادید؟ هنوز هم برای انجام این کارها دیر نیست پس دست از آن ها برندارید.

اگر کسی به خاطر کاری عاشق شما شده است، بی انصافی است که با او وارد رابطه شوید و از انجام آن کارها دست بکشید. اگر این کار را بکنید، جای تعجب نیست که شریک شما بعد از مدتی علاقه خود را به بودن در کنار شما از دست بدهد.

به یکدیگر وقت استراحت دهید

این که شما عاشق کسی هستید به این معنی نیست که او باید همواره در کنارتان باشد یا اینکه باید هر لحظه از روز با شما گپ بزند. بعلاوه به معنی این نیست که همسرتان نمی تواند دوستان خود را داشته باشد یا در جنبه های شخصی زندگی رشد کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه بر استرس امتحان غلبه کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "8 کلید طلایی افزایش عشق در رابطه عاشقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کلید طلایی افزایش عشق در رابطه عاشقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید