درخشش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در بیست و پنجمین المپیاد دانشجویی کشور

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، بیست وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور اول اسفند 1399 در حالی برگزار شد که به دلیل شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا امکان حضور و رقابت در این دوره از المپیاد علمی دانشجویی برای بسیاری از دانشجویان عزیز فراهم نبود.

درخشش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در بیست و پنجمین المپیاد دانشجویی کشور

با اینحال درخشش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در این رویداد علمی با کسب چندین مدال نقره و برنز قابل تقدیر می باشد . معاونت آموزشی دانشگاه، ضمن تبریک کسب این موفقیت به خانواده عظیم دانشگاه فردوسی مشهد و دانشجویان عزیز، از زحمات اعضاء هیأت علمی قدردانی می کند.

لازم به ذکر است المپیاد علمی دانشجویی عظیمترین مسابقه علمی دانشجویی کشور در دوره کارشناسی محسوب می شود که در 23 رشته و در دو مرحله منطقه ای و کشوری برگزار می شود. دارندگان رتبه های 1 تا 3 از جوایز بنیاد ملی نخبگان بهره مند می شوند و رتبه های 1 تا 15 می توانند بدون شرکت در کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه های برتر کشور جهت ادامه تحصیل پذیرش شوند. شورای راهنمایی استعدادهای برتر (شهاب) در معاونت آموزشی دانشگاه، مسئولیت برنامه ریزی برای آماده سازی علمی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد و اعزام آنان به المپیاد علمی دانشجویی را بر عهده دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "درخشش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در بیست و پنجمین المپیاد دانشجویی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در بیست و پنجمین المپیاد دانشجویی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید