نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مسئول مرکز اسناد، کتابخانه ها و مفاخر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری نمایشگاه کتاب در دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه از 22 تا 25 آذرماه اطلاع داد.

نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ تورهای استانبول، علیرضا غفوری، مسئول مرکز اسناد، کتابخانه ها و مفاخر دانشگاه آزاد مشهد از راه اندازی نمایشگاه کتاب در این دانشگاه به مناسبت هفته پژوهش و در آستانه افتتاح نمایشگاه کتاب در مشهد اطلاع داد.

غفوری گفت: در این نمایشگاه کتاب های دانشگاهی نشر دانشگاه و تالیفات اساتید دانشگاه و بعلاوه کتاب های چاپ شده از پنج سال پیش تا به امروز، به مناسبت هفته پژوهش با تخفیف 20 درصدی، تا 25 آذرماه به اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان عرضه می گردد.

مسئول مرکز اسناد، کتابخانه ها و مفاخر دانشگاه آزاد مشهد ادامه داد: این دانشگاه 103 هزار و 422 عنوان کتاب در 328 هزار و 346 نسخه دارد که از این تعداد 61 هزار و 429 عنوان کتاب به زبان فارسی و 42 هزار و 2 عنوان به زبان لاتین است.

وی ادامه داد: بعلاوه از این تعداد چهار هزار و 19 عنوان کتاب مرجع است که 2 هزار و 243 عنوان آن کتاب مرجع به زبان فارسی و هزار و 776 عنوان کتاب مرجع به زبان لاتین است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای 290 عنوان کتاب چاپ شده است که این کتاب ها به وسیله اساتید واحد های مختلف این دانشگاه ترجمه، تالیف، تدوین و گرداوری شده است.

غفوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد هم اکنون هفت کتابخانه دارد که در هر یک از دانشکده های علوم انسانی، حقوق، فنی و مهندسی، گلبهار، علوم تربیتی، علوم پایه و پزشکی یک کتابخانه مرکزی دایر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید