قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد ، قیمت کارخانه مهر 1402

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، قیمت دایون Y7 رسماً از سوی شورای رقابت مشخص شد. صنایع خودروسازی ایلیا برنامه دارد تا این شاسی بلند دو دیفرانسیل را به سرعت وارد بازار کند. شورای رقابت بهای درب کارخانه این خودرو را بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان مشخص کرد.

قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد ، قیمت کارخانه مهر 1402

بیت ران - براساس تصمیم شورای رقابت، قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا 1 میلیارد و 382 میلیون و 254 هزار و 608 تومان خواهد بود. این مبلغ، قیمت درب کارخانه دایون Y7 است. یعنی هزینه های دیگری مانند مالیات، شماره گذاری، عوارض شهرداری، هوای پاک و… هم به آن اضافه می گردد.

دایون Y7 که نسخه به روزتری از Y5 است، پیش تر در نمایشگاه خودرو مشهد هم به نمایش عایدی. این شاسی بلند دو دیفرانسیل اخیراً مجوز شماره گذاری هم دریافت نموده بود.

دایون Y5 از یک قوای محرکه دو لیتری با کد 4K21D4W استفاده می کرد که متعلق به برند میتسوبیشی بود. این موتور قادر بود 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. انتقال این نیرو و گشتاور نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چهار چرخ آن انجام می شد.

اما دایون Y7 از موتور 2.4 لیتری با کد 4K22D4T استفاده می نماید که باز هم متعلق به برند میتسوبیشی است. این موتور دقیقاً همان قوای محرکه پیکاپ چانگان هانتر است که قرار است به زودی به وسیله زامیاد به بازار وارد گردد.

این موتور توربو 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می دهد. یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هم مثل مدل Y5 وظیفه انتقال نیرو به چهار چرخ این خودرو را بر عهده دارد.

دایون Y7 مجهز به ایربگ راننده و سرنشین کناری، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین دید عقب، TPMS، اتولایت، سامانه کنترل پایداری، سانروف، سنسور باران، تهویه مطبوع با پنل دیجیتالی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و… است.

جیکو J7 به نمایشگاه خودرو ژنو در قطر رسید / همه چیز درباره JAECOO 7

قیمت محصولات چری در قطر چقدر است؟ / مقایسه بازار قطر و ایران

آزمایش فنی ریرا برای اولین بار در ایران / عملکرد ریرا در گرمای اهواز

چری آریزو 8 در نمایشگاه خودرو قطر به نمایش عایدی / فونیکس آینده بازار ایران

منبع: بیت ران

به "قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد ، قیمت کارخانه مهر 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد ، قیمت کارخانه مهر 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید