نکات مهم در اجاره سوله

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اجاره سوله مناسب از مدت ها قبل برای تولیدکنندگان و بازرگانان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و به دلیل تنوع کالا و دستگاه های مختلف توزیع، مکان یابی و تأمین مکان مناسب از دغدغه های صاحبان کالا است.

نکات مهم در اجاره سوله

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول بنابر اعلام سوله تاپ، ابعاد و مساحت سوله ها شامل طول، عرض و ارتفاع و نحوه تخلیه و بارگیری، احتیاج به حیاط یا سکوی بارگیری، تجهیزات مربوطه مانند لیفتراک یا جرثقیل های سقفی، سوله های روباز یا سرپوشیده، فاصله از مبدأ کالا تا مقصد، فساد کالا و نحوه نگهداری آن ها، وجود یا عدم وجود امکانات مورداحتیاج در منطقه و همچنین توجیه مالی و هزینه، و غیره تصمیم گیری برای صاحبان محصول را سخت می نماید و اغلب انتخاب موردنظر را با چالش روبرو می نماید.

گروه املاک سوله تاپ در تهیه سوله هایی با شرایط و مختصات مختلف برای جمع آوری اطلاعات و مشخصات بی شماری از املاک صنعتی و یاری به متقاضیان در انتخاب گزینه های مختلف تخصص دارد.

قیمت اجاره سوله

بدیهی است که قیمت اجاره سوله از نظر مکان و مساحت متفاوت است و بسته به مسافت و دسترسی به مرکز تهران در نوسان است.

چرا جاده مخصوص و جاده قدیم کرج از ارزش بیشتری برخوردار است!

یکی از مهم ترین زمینه ها برای شرکت ها اجاره، ذخیره یا توزیع کالا در دو محور جاده مخصوص و جاده قدیم کرج است. بسیاری از شرکت های عظیم و مارس های معتبر، از جمله داروسازی، مواد غذایی، لوازم خانگی و شرکت های لوازم یدکی در حال حاضر در این دو منطقه واقع شده اند و هنوز هم ترجیح می دهند که سوله هایی را برای جابجایی یا توسعه فعالیت ها در این مناطق فراهم نمایند.

از جمله پتانسیل منطقه، حضور و تأسیس شرکت های عظیم فرش ماشینی، مراکز خرید لوازم خانگی و ده ها مرکز تجاری در زمینهٔ های مختلف فولاد، فولاد و سخت افزار باعث افزایش ارزش منطقه شده است.

بنابراین املاک صنعتی سوله تاپ با داشتن امکانات گسترده در زمینهٔ اجاره انواع سوله و سالن در اندازه ها و قیمت های مختلف، املاک مناسبی را برای مصارف و کاربردهای مختلف ازجمله کارخانه های تولیدی، صنعتی فراهم می نماید. کارگاه های خدمات و انبارهای نگهداری. کالا را توزیع و معرفی می نماید. صنعتگران و شرکت های بازرگانی با مراجعه به سایت اختصاصی soletop.ir برای اجاره سوله به ویژه جاده مخصوص و جاده قدیم کرج به راحتی با آنالیز مشخصات هزاران پفراینده، یکی از موارد موردنظر خود را انتخاب و در کمترین زمان پیروز به بازدید از سوله موردنظر و عقد قرارداد شوید.

کارشناسان مجرب گروه املاک سوله تاپ در تمام مراحل معرفی، بازدید، قیمت گذاری و تهیه قراردادهای رسمی و حقوقی همواره در کنار مشتریان خود هستند.

قیمت اجاره سوله در تهران چقدر است؟

چندین روش برای اجاره سوله در تهران وجود دارد که راحت و مقرون به صرفه است. برای این منظور پیشنهاد می کنیم از شهرک های صنعتی اطراف تهران برای این منظور بهره ببرید زیرا از نظر مالی و امکانات بسیار مناسب هستند.

نکته این است که بازرگانان و تولیدنمایندگان ممکن است ترجیح دهند در داخل شهر اجاره سوله را انتخاب نمایند.

سوله های داخل شهر همواره گزینه خوبی برای اجاره هستند، بنابراین همه آن ها سعی می نمایند بهترین گزینه را در شهر انتخاب نمایند. برای بسیاری از کارفرمایان، نزدیکی به تهران در اولویت است. به طوری که آن ها حتی حاضرند هزینه بیشتری را برای حضور در شهر بپردازند. به عنوان مثال می توان به فروشگاه های دارو اشاره نمود. انبارهای دارویی به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند در موقعیت بحرانی قرار دارند، بنابراین دسترسی آسان تر به انبار، خدمات بهتری می توانند ارائه دهند. علاوه بر این، بسیاری از داروهای بدون نسخه به دلیل مصرف زیاد آن ها باید همواره در دسترس باشند، به طوری که اگر تأخیر در جایگزینی به تنهایی رخ دهد، ممکن است فرایند خدمات داروخانه را پیچیده کند.

علت اصلی مسائل معاملات صنعتی چیست؟

از معایب این حوزه عدم آگاهی از نوع قراردادها و ضمانت نامه ها هنگام عقد قرارداد بین طرفین است. یکی از دلایل اصلی این امر تعداد بالای این معاملات است. تصور کنید اجاره سوله دریکی از مناطق صنعتی تهران به حدود 20 میلیارد تومان یا بیشتر سرمایه احتیاج دارد. این مبلغ کافی است تا طرفین تمایل کمتری به پرداخت حق گروه برای انجام این معاملات در شرکتی که در این زمینه تخصص کافی ندارد، داشته باشند. این امر باعث می گردد که وقتی مسئله ای بین طرفین به وجود می آید، قاطعیت خود را پس گرفته و بی طرفی خود را اعلام کند. این و موارد دیگر مسائل زیادی را برای هر دو طرف ایجاد می نماید.

بسته به بودجه خود، می توانید یک سوله در اطراف تهران اجاره کنید

گروه املاک سوله تاپ با بیش از 30000 پفراینده ثبت شده در soletop.ir، یکی از عظیم ترین منابع اجاره سوله در شهرک های صنعتی است. استفاده از مشاوران مجرب و ماهر درزمینهٔ املاک و مستغلات صنعتی و انجام معاملات شفاف در حضور خریداران و فروشندگان از مزایای این گروه است؛ به عبارت دیگر، در زمینهٔ معاملات املاک صنعتی، احتیاجهای این صنعت به خوبی برآورده شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نکات مهم در اجاره سوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در اجاره سوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید