یک هزار و 850 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند بروجن توزیع شد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، رئیس اداره کمیته امداد بروجن گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی نو، یک هزار و 850 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند بروجن توزیع شد.

یک هزار و 850 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند بروجن توزیع شد

آقای صابریان گفت: دانش آموزان و دانشجویان خانواده های نیازمند برای ادامه تحصیل، گذراندن دوره های آموزشی و در نهایت دست یابی به شغل مورد علاقه شان نیازمند حمایت های اقتصادی هستند.

وی با اشاره به کسب موفقیت های علمی، ورزشی و اشتغال به وسیله بچه ها خانواده های تحت حمایت اضافه کرد: تأمین لوازم التحریر، کیف و کفش مناسب برای ورود برای مدرسه و تأمین شهریه برای دانشگاه ها از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان نیازمند است.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره کمیته امداد بروجن با اشاره به تهیه و توزیع یک هزار و 500 بسته لوازم التحریر به وسیله شرکت صنعتی فولاد سفیددشت میان دانش آموزان نیازمند گفت: سال گذشته نیز این شرکت یک هزار و 300 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند توزیع نموده بود.

صابریان در ادامه خطرنشان کرد: بعلاوه با یاری های مردم نیکوکار این شهرستان، 350 بسته لوازم التحریر و 160 جفت کفش نیز تهیه و میان دانش آموزان نیازمند در حال توزیع است.

شایان ذکر است، کد دستوری #038*8877* و شماره حساب 0412ـ5003ـ9979ـ6037 برای پرداخت غیرحضوری یاری های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است. بعلاوه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان آماده دریافت یاری های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

وبلاگ تورهای استانبول چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یک هزار و 850 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند بروجن توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 850 بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند بروجن توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید