اخبار سیاسی

کسب و کار های 10 میلیاردر دنیا

میلیاردر ها جزو قدرتمندترین انسان های روی زمین هستند. آن ها نفوذ قابل توجهی بر بخش اعظمی از اقتصاد جهانی دارند و در طیف وسیعی از حوزه ها، از سیاست بین المللی تا رسانه و فعالیت های بشردوستانه و نوآوری های علمی، نقش های کلیدی بازی می نمایند. آن ها چهره های...

24 اسفند 1401

هشدار نهاد ناظر امنیت سایبری جمهوری چک درباره استفاده از تیک تاک

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، سازمان ناظر امنیت سایبری جمهوری چک نسبت به استفاده از برنامه تیک تاک هشدار داد و توصیه کرد این برنامه نباید بر روی گوشی هایی نصب گردد که کاربرانش به زیرساخت های مهم دیگر دسترسی دارند.

18 اسفند 1401

مادربزرگ مومیایی بوریس جانسون چرا مرده است؟!

سال 1975 یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن 68 سالگی در سال 1787 از جهان رفت، اگرچه درباره علت واقعی مرگ او تا به امروز بسیار بحث شده است.

1 اسفند 1401

واردات خودرو های دست دوم از منطقه ها آزاد چقدر عایدی عاید دولت می نماید؟

با توجه به اینکه خودرو های موجود در منطقه ها آزاد دست دوم محسوب می شوند صدور مجوز شماره گذاری این خودرو ها منجر به عایدی ریالی قابل توجه برای دولت خواهد شد.

16 بهمن 1401

پرسپولیس نرخ استقلال را شکست!

تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی خواهند رفت و هواداران پرسپولیس بعد از 12 هفته می توانند بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. پرسپولیس در حالی قیمت سکو های مختلف را اعلام کرده که نرخ...

13 بهمن 1401

موزه ای پر از حشرات در تهران

رده ای از بی مهرگان که بزرگترین گروه بندپایان را به خود اختصاص داده اند، یکی از موزه های شهر تهران را به نام خود زده اند. این بی مهرگان که با نام کلی حشرات شناخته می شوند، در موزه هایک میرزایانس گرد هم جمع شده اند تا ما را بیش از پیش با دنیای خود آشنا نمایند.

10 بهمن 1401

پاکستان همچنان در تاریکی بسر می برد

بی برقی در پاکستان نه تنها محدود به فصل داغ تابستان نیست بلکه در زمستان نیز مردم این کشور در کنار بحران گاز با پدیده سرسام آور قطعی برق روبرو اند.

6 بهمن 1401

مخبر: ایجاد منطقه ها آزاد موانع توسعه تجارت را رفع و اثرات تحریم ها را خنثی می نماید

معاون اول رییس جمهور گفت: تحریم های ایران و روسیه نباید به بهانه و مانعی برای توقف و کند شدن برنامه های همکاری دو کشور تبدیل گردد.

15 مهر 1401

جزئیات طرح مالیات برمجموع عایدی اشخاص حقیقی ، این افراد مشمول مالیات می شوند

رییس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی کشور توضیحاتی را درمورد طرح مالیات بر مجموع عایدی اشخاص حقیقی ارائه کرد.

9 مهر 1401

معرفی دروازه هند دهلی، مهم ترین بنای ملی جنگ جهانی اول

دروازه هند دهلی یا ایندیا گیت بنای یادبود از روزگار جنگ جهانی اول در هندوستان است. این بنا در مرکز کشور هندوستان واقع شده است که سمبلی از کشتگان سربازهای هندی در ارتش بریتانیا هستند. دروازه دهلی از مهمترین جاذبه های توریستی تاریخی دهلی نو است. اغلب گردشگران...

12 شهریور 1401

واکنش نخست وزیر فنلاند به جنجال ها: من هم آدمیزادم و حق شادی دارم

سانا مارین، نخست وزیر فنلاند روز چهارشنبه و در یک گردهمایی حزبی در شهر لاهتی با انتقاد از جنجالی شدن انتشار تصاویر یک مهمانی شخصی گفت: من هم آدمیزادم. من هم حق شادی و لذت بردن در میان این ابر های سیاه را دارم.

6 شهریور 1401

پیرترین خرس پاندا جان باخت

باغ وحش هنگ کنگ روز پنجشنبه گفت که پیرترین پاندای غول پیکر نر تحت مراقبت انسان، در سن 35 سالگی جان باخت.

6 مرداد 1401

وزیر خارجه ترکیه به ابوظبی سفر می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه قرار است ماه دسامبر امسال میلادی به ابوظبی سفر کند.

22 تیر 1401

کانادا جایگزین ایران را پیدا کرد

تیم ملی فوتبال ایران قرار بود روز 15 خرداد در شهر ونکوور کانادا به مصاف تیم ملی این کشور برود. این بازی در واقع شبیه سازی مسابقه با آمریکا، حریف ایران در جام جهانی قطر بود و می توانست یاری زیادی به ایران کند.

18 تیر 1401

سانحه در یکی از واحد های تحقیقاتی وزارت دفاع ، یک نفر شهید شد

سانحه در یکی از واحد های تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از کارکنان این مجموعه شد.

15 تیر 1401

اعتراض وزیر علوم به برداشت سیاسی از طرح استخدام استادان

وزیر علوم از ارائه طرح تازه برای استخدام اساتید اطلاع داد و گفت: طرحی دادیم که اساتید قبل از شروع تدریس، دوره صلاحیت مدرسی را بگذرانند، اما از این موضوع برداشت های سیاسی صورت گرفت.

14 تیر 1401

وزارت کشاورزی از ظرفیتهای فناورانه جهاددانشگاهی بهره می برد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جهاددانشگاهی، نشست مشترک دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی و دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی باهدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی و دام پروری در محل وزارت جهادکشاورزی...

6 تیر 1401

افزایش دو برابری خانه های بهداشت کارگری

خبرگزاری خبرنگاران-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی 83 خانه بهداشت کارگری در 6 ماهه روی کار آمدن دولت گفت: این تعداد اگرچه دو برابر شده است، اما کافی نیست و باید افزایش یابد.

4 تیر 1401

پاپی زاده: نهاده دام عشایر در ماه های آینده هم با یارانه پرداخت می شود

رئیس سازمان امور عشایر گفت: با وجود آغاز مردمی سازی یارانه کالا های اساسی، اما همچنان در ماه های آینده نهاده مورد نیاز عشایر را با ارز دولتی و با همان قیمت قبلی تامین خواهیم کرد.

3 تیر 1401

تصویب اساسنامه تازه در مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال

به گزارش خبرنگاران، مجمع فوق العاده فدراسیون هندبال امروز سه شنبه 24 اسفند در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک به صورت آنلاین و وبینار برگزار شد.

30 خرداد 1401
تعداد: (158)